Утепление и звукоизоляция помещений, Тепло-Вер
|
Адрес Одесса, Проспект Маршала Жукова 14"Б» Рынок «Селянка», Название -- ФОП Цымбалистый Главный телефон (050) 391-39-97, (048) 795-29-10Скажите, что Вы нашли объявление на портале "МойРемонт" Веб-сайт |
Отзывов (2)
ФОП «Цимбалістий Є.В.» не використовує логотипи, назву та те що стосується продукції ТОВ «НВП Укрвермiкулiт» торгової марки «тм «ТЕПЛОВЕР»».
ФОП «Цимбалістий Є.В.» використовує у назві магазину, рекламі та на сайтах в Інтернет-мережі слова загального використання «Тепло», що згідно Вiкiпедii (Теплота - це одна з основних термодинамічних величин в класичній феноменологічної термодинаміки.)
Крім того, «ТЕПЛО»... Перша частина складних слів, що відповідає: а) слову тепло у 1 знач., напр.: тепловипромінювання, тепловтрата, теплонепроникний; б) слову тепловий, напр.: теплотраса, тепломережа
Словник української мови: в 11 томах. — Том 10, 1979. — Стор. 80.
А також скорочення від слова загального використання «Версія» (Версия) (Ве́рсія - запозичене з середньовічної лат. versio — поворот, зміна, пов'язане з vertere — вертіти, крутити, перевертати, змінювати; порівняйте з веретено, вертіти)[1] — один із кількох переказів, викладів або одне з тлумачень якогось факту, події.).
ВЕ́РСІЯ, ї, жін. Один з кількох різних переказів, викладів або одне з тлумачень якогось факту, події.
Словник української мови: в 11 томах. — Том 1, 1970. — Стор. 331.
Тобто назва « Тепло-Вер Одеса» яку використовуе ФОП «Цимбалicтий Е.В.» є лише абревіатурою, яка складається з двох слів, прописується окремо, через тире i не має ознак схожості із логотипом торгової марки. «тм «ТЕПЛОВЕР»». І така назва та зображення
не є власністю власника «тм «ТЕПЛОВЕР»», а розроблено i використовуеться ФОП «Цимбалістий Є.В.» у назві «Магазин будівельних матеріалів Тепло-Вер Одесса», лише для позначення профілю торгової діяльності магазину та місцезнаходження такого магазину.
Слід зазначити, що Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» зазначає, що обсяг правової охорони, що надається, визначається зображенням знака та переліком товарів і послуг, внесеними до Реєстру, і засвідчується свідоцтвом з наведеними у ньому копією внесеного до Реєстру зображення знака та переліком товарів і послуг.
Відповідно до ст. 492 ЦК України торговельною маркою може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами. Такими позначеннями можуть бути, зокрема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів.
Тобто само по собі слово, не може бути визнане торговою маркою, а лише його використання з іншими елементами, зокрема із зображувальними елементами, комбінації кольорів тощо.
В той же час, графічне зображення «тм «ТЕПЛОВЕР»»
(можна перевірити на сайті Украпатент http://base.uipv.org) аж ніяк не схоже на назву, що використовується мною як назва магазину.
Чинним законодавством не передбачено обоз’яку власника магазину отримувати будь-які документи на назву магазину.
С уважением,
команда Тепловер.
Я искренне рад тому, что Вы проявляете повышенный интерес к нашему магазину строительных материалов Тепло-Вер Одесса. Буду признателен, если Вы изучите Законы Украины и не будете писать гадости под разными именами, выдавая себя за КОМАНДУ тепловер..Так же меня как директора Тепло-Вер Одесса радует, что частный предприниматель, какой то торговец с рынка Селянка, работает лучше всей команды огромного бренда Тепловер.
На будущее прочтите нижеприведённый текст, с которым Вы очевидно знакомились в писме от Антимонопольного Комитета Украины (АМКУ)
ФОП «Цимбалістий Є.В.» не використовує логотипи, назву та те що стосується продукції ТОВ «НВП Укрвермiкулiт» торгової марки «тм «ТЕПЛОВЕР»».
ФОП «Цимбалістий Є.В.» використовує у назві магазину, рекламі та на сайтах в Інтернет-мережі слова загального використання «Тепло», що згідно Вiкiпедii (Теплота - це одна з основних термодинамічних величин в класичній феноменологічної термодинаміки.)
Крім того, «ТЕПЛО»... Перша частина складних слів, що відповідає: а) слову тепло у 1 знач., напр.: тепловипромінювання, тепловтрата, теплонепроникний; б) слову тепловий, напр.: теплотраса, тепломережа
Словник української мови: в 11 томах. — Том 10, 1979. — Стор. 80.
А також скорочення від слова загального використання «Версія» (Версия) (Ве́рсія - запозичене з середньовічної лат. versio — поворот, зміна, пов'язане з vertere — вертіти, крутити, перевертати, змінювати; порівняйте з веретено, вертіти)[1] — один із кількох переказів, викладів або одне з тлумачень якогось факту, події.).
ВЕ́РСІЯ, ї, жін. Один з кількох різних переказів, викладів або одне з тлумачень якогось факту, події.
Словник української мови: в 11 томах. — Том 1, 1970. — Стор. 331.
Тобто назва « Тепло-Вер Одеса» яку використовуе ФОП «Цимбалicтий Е.В.» є лише абревіатурою, яка складається з двох слів, прописується окремо, через тире i не має ознак схожості із логотипом торгової марки. «тм «ТЕПЛОВЕР»». І така назва та зображення не є власністю власника «тм «ТЕПЛОВЕР»», а розроблено i використовуеться ФОП «Цимбалістий Є.В.» у назві «Магазин будівельних матеріалів Тепло-Вер Одесса», лише для позначення профілю торгової діяльності магазину та місцезнаходження такого магазину.
Слід зазначити, що Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» зазначає, що обсяг правової охорони, що надається, визначається зображенням знака та переліком товарів і послуг, внесеними до Реєстру, і засвідчується свідоцтвом з наведеними у ньому копією внесеного до Реєстру зображення знака та переліком товарів і послуг.
Відповідно до ст. 492 ЦК України торговельною маркою може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами. Такими позначеннями можуть бути, зокрема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів.
Тобто само по собі слово, не може бути визнане торговою маркою, а лише його використання з іншими елементами, зокрема із зображувальними елементами, комбінації кольорів тощо.
В той же час, графічне зображення «тм «ТЕПЛОВЕР»» (можна перевірити на сайті Украпатент http://base.uipv.org) аж ніяк не схоже на назву, що використовується мною як назва магазину.
Чинним законодавством не передбачено обоз’яку власника магазину отримувати будь-які документи на назву магазину.
